Schock GmbH от Hofbauerstrasse 1, 94209 Regen, Бавария, Германия, регистрирана в търговската мрежа регистър на окръжния съд на Deggendorf по HR B 2950 (наричан по-долу „SCHOCK“), гарантира на потребителите, извън или в допълнение към гаранцията на продавача за дефектни стоки, удължена трайност на гаранцията при следните условия и до степента, описана по-долу.
Като производител Schock гарантира, че правилно експлоатираните мивки SCHOCK Cristadur от Schock не би следвало да съдържат функционални дефекти за определен период от време.
„Потребител“ по смисъла на гаранцията на този производител означава всяко физическо лице, което притежава мивка от серията SCHOCK Cristadur и не я е придобил, за да я препродаде или включи в собствена търговска дейност за трета страна.
„ Основен краен потребител“ е такъв потребител, който пръв закупува продукта от Schock, вносител или друго физическо лице или дружество, което препродава или включва продукта като част от собствена търговска дейност.
„Дистрибуторът“ е бизнес партньор на SCHOCK и има договор да предоставя продуктите на SCHOCK до крайните клиенти в определена държава или регион.
При следните условия Schock гарантира, че мивката SCHOCK Cristadur се произведена от Schock не съдържа дефекти в продължителност на договорения гаранционен период при правилната му експлоатация. Ако бъде установено, че мивката SCHOCK Cristadur е дефектна по време на гаранционния период, Schock (чрез дистрибутора) ще задейства процес по замяна на продукта със негов еквивалент или подобна мивка SCHOCK Cristadur, без такса или издаване на кредитно известие върху първоначалната фактурирана цена на продукта на Дистрибутора в съответствие с гаранционните условия.
Удълженият гаранционен срок е 15 години и започва в деня на покупката от основния краен потребител. Всяка рекламация по тази гаранция се извършва от националния дистрибутор. Крайният потребител или търговец на дребно ще се свърже с дистрибутора и ще заяви своите оплаквания. Като доказателство, е нужно клиентите да представят мивката SCHOCK Cristadur и удостоверение за покупката ѝ. Дистрибуторът ще се консултира с SCHOCK Германия, като част от рекламацията, ако въпросната мивка е част от продуктите с удължена гаранция.
За да се възползва от разширената гаранция, крайният потребител трябва да регистрира своята мивка Cristadur в рамките на 6 месецa от датата на закупуване от официалната уеб страница на националния дистрибутор на SCHOCK или по всеки друг начин на регистрация, който дистрибуторът предлага. Дистрибуторът редовно предава необходимите данни на регистрирани мивки на SCHOCK, посочвайки името и адреса на крайните клиенти, както и датата на покупка от крайния клиент, име на модела и продуктовия номер на мивката. Удължените гаранционни условия влизат в сила чрез изпълнение последователността от действия и вписването на продукта в централната база данни на SCHOCK.
Тази гаранционна политика е валидна за мивки SCHOCK Cristadur, закупени и използвани от основния краен потребител от 1 август 2020 г. (въз основа на датата на получаване). Schock гарантира на своите потребителите, че мивките SCHOCK Cristadur не съдържат материални, производствени или конструктивни дефекти. Текущото състояние на производствените технологии все пак е от съществено значение. В този момент, SCHOCK трябва вече да е доказал причината за щетите. Гаранцията покрива набор от дефекти във функцията и материалите/покритията на мивките SCHOCK Cristadur.
Изключват се и всички аксесоари (сифони, гевгири, смесители, монтажни скоби и др.). Schock не носи отговорност и не подлежи на законови последствия свързани с косвени щети, произтичащи от или във връзка с използване на продуктите ни.
Тази гаранция също е предмет на условието, че:
Ако Schock при проверка на мивката SCHOCK Cristadur установи, че въпросната повреда / дефект не представлява гаранционен иск, разходите за проверката от Schock се поемат от крайния потребител. Транспортните разходи и транспортните рискове няма да се поемат от Schock. Искане за гаранционно обслужване съществува само при представяне на мивката SCHOCK Cristadur и доказателство, че функционалният дефект е възникнал в рамките на гаранционния срок. За такова доказателство може да се приеме и представянето на документ за покупка. Тази гаранция се отнася единствено за мивки SCHOCK Cristadur, закупени и доставени от Schock на национален дистрибутор („обхват на гаранцията“) и се използва и инсталира единствено във времевия обхвата на гаранцията. Мивки SCHOCK Cristadur, които по друг начин попадат в обхвата на гаранцията или които не са били инсталирани и използвани непрекъснато в обхвата на гаранцията по време на гаранционният срок изрично се изключват от тази гаранция.
Гаранцията се състои единствено в подмяната от Schock на SCHOCK Cristadur мивка в случай на функционален дефект, възникнал в рамките на гаранционния период по собствена преценка или безплатна доставка на подходяща подобна или еквивалентна мивка SCHOCK Cristadur. Schock повторно напомня за правото на адаптиране на гаранционните условия в съответствие с технологичния прогрес. Всякакви разходи – транспортни, пощенски и други подобни, направени от притежателя на гаранцията, не се възстановяват. Монтажните дейности по разглояване и инсатлиране на мивката също не се поемат. Гаранцията не покрива оперативните загуби, загубата на печалба и последващи щети, причинени от дефект в мивките SCHOCK Cristadur. Исковете за обезщетение за последващи щети или отговорност за продукта съществуват само в рамките на предвидените от закона.
Независимо от гаранцията на този производител и от това дали се изиска предписаната гаранция или не в случай на гаранционен иск, потребителят има законни гаранционни права спрямо продавача без ограничение. Следователно, в допълнение към или дори без предявяването на гаранционни претенции, потребителят може по свое усмотрение да отстоява правно регламентираните права на купувача срещу продавача поради дефекти на стоките - по-специално след изпълнение, теглене, намаление на покупателната цена или повреди. Гаранцията се прилага, без да се засягат разпоредбите за задължителна законова отговорност, като например Закон за отговорността на продуктите в случаите на умисъл и груба небрежност, намаляване на , тялото или здравето на Schock или неговите порочни агенти.
Schock GmbH
Дистрибутор: _________________ (име на компанията)
Дата: __________________
Дата: __________________
R. Boberg (CEO) S.-M. Funck (CSO)
_______________________
Процедура с 15 години удължена гаранция в кухненски мивки CRISTADUR®
Кои продукти спадат към разширената гаранция?
Всички кухненски мивки CRISTADUR® от марка SCHOCK, закупени в SCHOCK GmbH към 01.08.2020 г. са регистрирани в централната база данни.
Как се активира удължената гаранция?
Крайните клиенти (собственик на продукта) регистрират новата си мивка в рамките на първите 6 месеца след купуването ѝ. За този процес, освен име и пълен адрес на крайния клиент, човек се нуждае от номер А(под коритото на мивката), име на модела, дата на покупка и цифрово копие на продукта.
Как работи процесът на регистрация в международен план?
Националният дистрибутор на SCHOCK създава процедура за събиране на данните на крайния клиент в своята страна. За да започнете, може да се използва Excel файл (формат, предоставен от SCHOCK). Но през 2020 г., за да се автоматизира процеса, трябва да се интегрира I-Frame приложение в началната страница на дистрибутора, използвайки местния език.
Какво се случва, ако възникне гаранционен иск в рамките на срока за удължаване?
Крайният клиент се свързва с националния дистрибутор на SCHOCK. Като доказателство за законния си иск той има фактура за покупка и може би сертификат, създаден от Дистрибутора. Също така мивката може да бъде намерен в базата данни в SCHOCK GmbH Германия. Дистрибуторът проверява с SCHOCK следпродажбено обслужване, ако мивката е регистрирана и ако конкретната рекламация отговаря на условията на удължена гаранция на SCHOCK за CRISTADUR®. В този случай SCHOCK се съгласява да покрие искането, както е описано в гаранционните условия. Дистрибутора на местно ниво урежда иска.
Кои претенции се покриват от разширената гаранция?
Schock гарантира на потребителите, че мивките на SCHOCK Cristadur не съдържат физически, производствени и строителни дефекти. SCHOCK „Споразумение за условията и реда за 15 години разширена гаранция за мивки Cristadur ”детайлно определя кои претенции са покрити и кои са изключени.